Even een korte terugblik op de MMMarmotte (uitgebreidere verslagen volgen snel):
Martin: Met jouw achtergrond en ervaring heb je echt een fantastische prestatie neergezet. Ontzettend knap dat je de Marmotte tot een goed einde hebt kunnen brengen! Bovendien ook nog eens het zilver gehaald, in één woord: ‘RESPECT’ !!!
Michel: Erg knap gereden, als je meer dan anderhalf uur van je PR afhaalt mag je gewoon niet ontevreden zijn! Wel super, super, super jammer dat je net geen goud hebt gehaald, waar zou je die 45 sec verloren hebben?
Marco: Pijnlijk! Als je op de Telegraphe al kramp krijgt dan weet je dat het een lange dag gaat worden. Zes keer van de fiets af op de Galibier. Op de Alpe een krampvrij tempo kunnen vinden (met hartslag 145). Toch slechts 3min langzamer dan mijn PR, had meer ingezeten. Ach volgende keer beter.....
Martin: Met jouw achtergrond en ervaring heb je echt een fantastische prestatie neergezet. Ontzettend knap dat je de Marmotte tot een goed einde hebt kunnen brengen! Bovendien ook nog eens het zilver gehaald, in één woord: ‘RESPECT’ !!!
Michel: Erg knap gereden, als je meer dan anderhalf uur van je PR afhaalt mag je gewoon niet ontevreden zijn! Wel super, super, super jammer dat je net geen goud hebt gehaald, waar zou je die 45 sec verloren hebben?
Marco: Pijnlijk! Als je op de Telegraphe al kramp krijgt dan weet je dat het een lange dag gaat worden. Zes keer van de fiets af op de Galibier. Op de Alpe een krampvrij tempo kunnen vinden (met hartslag 145). Toch slechts 3min langzamer dan mijn PR, had meer ingezeten. Ach volgende keer beter.....
UNANIEM UITGEROEPEN TOT HELD VAN DE MMMARMOTTE 2009:
!!! KIA KAHA !!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten