Ik heb slecht en goed nieuws.....
Het slechte nieuws is dat ik de Marmotte niet kan rijden omdat mijn goede vriend Leon heeft besloten te gaan trouwen op 3 juli.... in Italiƫ (vlak bij Florence). Kortom dat is praktisch niet haalbaar en dus geen Marmotte voor mij dit jaar.
Het goede nieuws is dat mijn goede vriend Leon gaat trouwen in Italiƫ, kortom er komt een goed feestje aan!
Tja, voor de teamgeest wel jammer. Maar zoals mijn teamgenoten al zeiden: dan kun je je volledig op ons richten in de voorbereiding! En dat zal ik ook doen!
Maar zonder een doel het komende seizoen in gaan is geen optie. Ik moet het nog precies plannen maar ik denk dat ik een paar MTB-marathons ga rijden en er daar 1-2 uitkies als hoofddoelen voor het komende seizoen. Daar kom ik nog op terug! Ik zal jullie dan vanaf deze plek op de hoogte houden van mijn voorbereidingen en resultaten!
vrijdag 3 april 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten