Dinsdag niet gespind maar 75 min buiten gefietst.
Donderdag verschoven naar de vrijdag omdat ik me erg moe voelde. Dus 2 dagen goed op tijd naar bed gegaan. Merk toch echt dat de rust ook belangrijk gaat worden nu ik intensiever train. De vrijdag anderhalf uur op de racefiets gezeten. Niet te gek gedaan ivm de test van Zaterdag. Pfew best heftig zo'n test.
De Test:
Starten met een hartslag van 145. Dan elke 5 minuten 5 slagen hoger, tot je erbij neervalt hahaha. Tot hartslag 175 nog een blok van 5 minuten vol kunnen maken. Toen naar 180 kwam niet hoger meer dan 179 en na 1 minuut was het op.
En toen die heerlijk zonnige zondag. Sinds lange tijd weer op de mountainbike gezeten. Woorden schieten te kort.........Wat is het toch HEERLIJK om in de natuur te zijn met je mountainbike! Dit bevestigt toch maar weer eens waarom mountainbiken mijn nummer 1 sport is. Nogmaals HEERLIJK. Had ik al gezegd dat het HEERLIJK was om te mountainbiken zondag?
3 uur en 15 minuten gebiked op de posbankroute en nog een uur in de bossen rond Dieren. Mooie paden ontdenk
Het is nu maandagavond en voel de benen nog best wel. Ben benieuwd wat ik morgen mag doen. Ben op dit moment schema-loos maar ik zal de trainer even achter de broek aan zitten.
Hieronder alleen de grafieken van zaterdag en zondag. Op de andere 2 dagen heeft mijn meter het niet goed gedaan waardoor ik nutteloze grafieken heb gekregen.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten