woensdag 4 maart 2009

Grafiek van de spinningtraining

Ola allemaal,


Ik post nog maar een grafiekje! Dit keer van de spinning training van afgelopen dinsdag. Zoals je ziet een pittig begin :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten