zondag 22 maart 2009

Trainingsweek Marco 9-15 maart

Een beetje laat maar dan toch nog het verslag van de week van 9-15 maart.

Deze week in totaal 6,5 uur getraind, iets minder dan ik had gepland. Helaas zijn onze nachten de laatste tijd weer erg slecht, dat kost wel heel veel energie. Probeer dat wel op te vangen door op tijd te gaan slapen.

In het begin van de week had ik veel last van mijn linkerbeen door het hardlopen. Dus op dinsdag mijn hardlooptraining maar laten schieten. Door flink te rekken ging het donderdag een stuk beter en dus wel de sportschool in gegaan.

De spinningtraining ging lekker, wel redelijk rustig aan gedaan. Daarvoor en daarna het gebruikelijke recept van roeien en zwemmen. Wel nog even heel voorzichtig op de loopband gestaan.

Zaterdag in alle drukte toch nog anderhalfuur kunnen trainen, alleen maar klimmen op de Posbank. Overal op en af en dat gaat niet goed...... Kom aan alle kanten macht te kort, vooral op het eind van de training. Voorlopig maar rustig blijven trainen, komt goed!

De spinningmarathon was lekker, goede duurtraining geweest en bovendien supergezellig met een top pastabuffet na afloop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten