zondag 15 maart 2009

Spinningmarathon - zweten voor het goede doel

Vandaag met z'n drieen ruim 10 uur voor het goede doel (Dushi huis en natuurlijk de Marmotte!!) gespind! Aansluitend een super pastaparty in de Cirkel!
Kortom een geslaagde training voor de MMMarmotte!
Hieronder een paar foto's en filmpjes:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten