maandag 9 maart 2009

Trainingsweek Michel (2 maart-8 maart)

Goede en lekkere trainingsweek gehad. Geen problemen tegengekomen en dus mijn volledige programma af kunnen werken. Enige minpunten waren: het weer op zondagochtend en de blaffende hond van de buren zondagnacht. Dus weinig kunnen slapen. Gelukkig was de training zondag niet zo heel zwaar.

Dinsdag en donderdag lekker gespind. Nog altijd met enige reserve (tja, moet van de trainer) af en toe een lichte prikkel mag dan nog net. Het weekend mocht ik dan eindelijk wat klimwerk doen. Hartslag mocht niet boven de 169 komen. duur trainging ongeveer 2 uur. De zondag stond in het teken van een rustige duurtraining van 3 uur met de hartslag niet boven de 148 (180-de leeftijd). Dus jaahaa ik ben 32 JA!

Beide dagen het ik ongeveer 15 minuten langer getraind. De hartslag heb ik redelijk onder controle kunnen houden. Af en toe toch nog iets te enthousiast of flink wind tegen waardoor het niet altijd lukte.
Zondag weer gewogen. Week geleden was het 68.7 kg, nu 69.2 kg. Hmmm zullen vast de spieren zijn van het fitnessen of de danoontjes (Danoontje......POWERRRRRRR!!!). Streef gewicht voor de Marmotte is 66 kg.

Hieronder zie je de 4 grafieken van de training.




2 opmerkingen:

  1. Strakke week broertje! Twee goede trainingen dit weekend, hoe is het herstel?

    Ik zou me over het streefgewicht nog niet te veel zorgen maken. Als je straks intensiever gaat trainen komt dat vanzelf. In april/mei kun je altijd nog ingrijpen. Vanaf half mei - Marmotte niet te veel beknibbelen op eten. Je hebt het dan te hard nodig voor het herstel!

    Trouwens volgens jouw formule ben je 52!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herstel is goed. Vandaag weer krachttraining en gespind. Geen problemen. Jah klein foutje met moet natuurlijk 180-32 zijn, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen